Skip to content

Protest

1 oktober 2011

Er is een protest gaande in Amerika – De gewone burger roert zich en gaan massaal naar de beurs gebouwen om daar hun protest aan te kondigen.
Toch is het een vredig protest, alleen ze laten zich nu niet meer weg slepen.
Onschuldige burgers worden meegenomen en afgevoerd. Als je een camera hebt, wordt je al ingerekend en ze zien zelfs gevaar bij moeders met een kind en een kinderwagen.
Dan vraag ik me af, waarom is het hier niet bekend – wordt er geen aandacht aan besteed?
Gelukkig kan ik het op Facebook wel volgen – maar voor hoelang.

Heeft Geld dan zo veel power? IN Amerika dus wel

From → avontuur, persoonlijk

8 reacties
  1. jammer genoeg gaat het in de wereld alleen maar om geld
    XXXm

  2. ze kunnen niet elke vorm van protest gaan tonen, marja!
    het nieuws zou uuuuuuuuuren duren? 😉

  3. dit doet inderdaad aan de sixties denken.
    we zijn ondertussen 40 jaar en meer verder en nog niets veranderd
    integendeel.

  4. In Amerika is geld hebben nog veel meer power dan hier…

  5. En niet alleeen in Amerika Marja, over de héle wereld worden vreedzaam protesterende burgers ingerekend en vervolgd, het Gouden Kalf heeft het beleid overgenomen, zoveel is zeker. Maar wat zouden leiders zonder volgelingen zijn? Dus de kleintjes met de wapenstok zijn imo even schuldig…

  6. ’t is er over ja….

  7. het is een pro test van de eerste orde, het doet denken aan de sixties!
    toch valt me op dat veel mensen zich bij de neus laten nemen door het mediageweld wat ons een illusiew voorschotelt maar hoe lang nog?
    Lieve Marja ik weet niet of het door de supermaan komt maar de afgelopen nachten waren ongewoon was lang wakker alleen de smorgens lag ik uitgeteld op de bank want ik voelde me moe en futloos. kom in elk geval moeilijk op gang. Ik hoop dus dat het morgen lukt om erbij zijn maar mocht ik onverhoopt niet op komen dagen dan weet jewaar het aan ligt.

  8. een vriendje van me zegt

    roos: het gaat om de duit en de fluit:-)

    klinkt wat lullig maar het is wel zo marja….

Reacties zijn gesloten.

