Skip to content

Wat is er toch aan de hand

10 oktober 2011

Het luisteren naar de innerlijke stem en dan handelen. Het lijkt makkelijker dan dat het is. De afgelopen maanden is het voor mij terugtrekken en voelen wat er werkelijk van binnen speelt en daar gehoor aan geven.
Toch sta ik het liefste in het leven en vind het heerlijk om mensen te ontmoeten. Ik sta liever dicht bij de bron waarin alles bruist.
In deze afstemming leer ik nog meer te luisteren naar mijn omgeving en ook wat er binnen in mij afspeelt.
Het is niet altijd een makkelijke fase – maar wel een die belangrijk is.

Deze kaarten ga ik vanavond behandelen http://www.symbolic.be/?CategoryID=479&ArticleID=1048

en deze trok ik voor vandaag http://www.eostresworld.be/kaartjes/osho/29.htm

From → avontuur, persoonlijk

7 reacties
  1. Niemand heeft gezegd dat het leven gemakkelijk is.

  2. jij doet waar je je goed bij voelt; heerlijk is dat toch!

  3. je moet doen waarbij jij je goed voelt, kruidje!

    niks meer, niks minder! 😀

  4. ik denk als je er open voorstaat Marja
    dat jij ook waarneemt.
    Wat een prachtige roos.
    Groetjes Christiene.

  5. Bij de bron staan waar alles bruist… ja, lieve Marja, daar is het beslist goéd toeven! En ik hoop dat je op je tocht àlles vinden zal waar je inderdaad naar zoekt en zocht!
    OT: bedankt voor je lieve steun hoor!

  6. Ik kom weer luisteren vanavond ben benieuwd !
    liefs

  7. tja, het is in deze fase toch belangrijk voor je!

Reacties zijn gesloten.

