Skip to content

Muziek kinkt door de kamer heen

13 oktober 2011

Muziek galmt door de kamer – mijn zoon is dit stuk aan het oefenen en het is heerlijk, ik kan er geen genoeg van krijgen.

De muziekstemmer belde me van de zaak waar wij onze piano gekocht hadden. Het verbaasde me dat deze man zelfs ging dreigen omdat we een andere stemmer hadden. Je hebt dan geen garantie werd er gezegd. Nu vraag ik me af hoeveel garantie je hebt op een piano van 4 jaar oud – die ik daar al twee de hands heb gekocht?
Maar ik laat me niet door dit soort taal beïnvloeden of juist niet meesleuren in dat geweld.

6 reacties
  1. dat kan heel mooi zijn, maar ik hoop dat ie veel variatie in muziekstijlen brengt…

  2. Het moet toch niet gekker worden , ja zal zelf toch bepalen door wie je hem laat stemmen ,
    De zaken zullen wel slecht gaan anders zou hij zich niet zo druk maken ,
    Liefs en een fijn weekend

  3. je hebt altijd van dat soort mensen, niet aantrekken, maar dat doe je ook niet hé
    En, onze zoon die speelt gitaar

  4. Blijf genieten van de muziek Marja
    zeker als je zoon heerlijk aan het
    oefenen is.En laar je niet mee sleuren
    maar dat deed je al niet.
    Groetjes Christiene.

  5. Ben geen echte Chopin fan of kenner beken ik

  6. niet gek laten maken marja:-)
    doen wat je hart je zegt:-)

    machtig mooi stuk om te horen

Reacties zijn gesloten.

