Skip to content

radiouitzending met als thema vrijheid

19 oktober 2011

Vanavond ( woensdagavond) gaan we het in de uitzending hebben over vrijheid. Ik ben daar momenteel mee bezig en ik ga vrijdag naar Auschwitz in Polen met een groep mensen.
Het thema van vrijheid spreekt me enorm aan en het is zo belangrijk om vanuit vrijheid te mogen leven. In de uitzending kan je een reading aanvragen – waarin ik meer ga kijken naar het gevoel van vrijzijn in het leven.
De reading stuur je naar ayourtha@gmail.com.. Tot vanavond van 21-23 uur bij http://www.utopiaradio.com.

From → avontuur, ontmoeting

4 reacties
  1. dat auschwitz diepe indruk op je gaat maken, staat nu al vast, kruidje!

    ik ben curieusss hoe jij het gaat ervaren ..

  2. vrijheid .. nog steeds voor zo velen niet gekend ….

  3. Ha marja, het lijkt mij een vrij heftig onderwerp.
    Groetjes Christiene

  4. Vrijheid is van alle tijden en een groot goed, dat voor iedereen beschikbaar zou moeten zijn… helaas is dat niet zo….

Reacties zijn gesloten.

