Skip to content

Naar Auschwitz

21 oktober 2011

Vandaag ga ik naar Polen. Om precieser te zijn naar Auschwitz. Ik ben nu al een maand bezig met voorbereiding en er gebeurd veel. Met twee vrouwen en twee mannen gaan we samen in de auto naar Polen. De meeste hebben herinneringen van een leven voor deze die in Auschwitz geëindigd is.. dus voor hen wordt het een zware tocht en ik hoop dat we op tijd in Polen arriveren, want het wordt een zware dag.
Een ding is wel lekker – We hebben goed hotel geboekt waar ook speciale dingen gedaan kunnen worden – zoals het gaan naar een sauna – ik denk dat we ons goed moeten verzorgen. IK ben heel benieuwd wat we tegen komen.
In de loop van de maandag komen we weer terug – het is een reis van 12 uur dus we zien wel hoe laat we er zijn.

From → avontuur

8 reacties
  1. Is niet niks Kruidje daar heen te gaan ,ik denk dat je al het verdriet en de pijn van de mensen die daar hebben gezeten heel erg zult ervaren.
    Ik was een keer in dat theater in Amsterdam waar die kindertjes hebben gezeten ,en moest echt vluchten ,omdat ik wernd overvallen door zoveel angst en emoties ,moet je nagaan hoe lang dat al geleden is .
    Ik zal dat nooit meer vergeten .
    veel kracht daar voor al die mensen en zeker ook voor jou xxxxxxx knufie van mij xxxxxxx

  2. stel het goed en veel sterkte daar !

  3. Dat is pittig Marja, zorg goed voor jullie zelf en dikke knuffel.

  4. emotioneel en beklijvend zal dat worden
    voorzichtig onderweg want dat is een lange rit

  5. Ik ga je maar veel sterkte wensen , want het zal best wel zwaar worden .
    Liefs

  6. Zal best een beladen trip zijn, maar mooi om het te kunnen doen… maak er ook een mooie ervaring en herinnering van

  7. dit lijkt me geen plezierreisje, maar de sauna zal wel alles goed maken hoop ik…

  8. dat wordt een erg emotionele trip marja,

    naast het beleven wens ik jullie toch ook veel plezier,
    rondom,

Reacties zijn gesloten.

