Skip to content

Gedenk teken

26 oktober 2011

Ook ik heb iets op het gedenkteken geplaatst en ik had daarvoor twee kaarsjes meegenomen die ik van een vriendin had gehad. Twee mensen in verbinding met elkaar. Het symboliek is was mooi. De kaarsjes werden aangestoken voorzichtig in de glazen stolp geplaatst. Er moesten meerdere handen aan te pas komen om ze goed in de stolp te plaatsen en het verbaasde mij dat de kaarsjes bleven branden. De een brandde de kaarsjes, ik deed ze er in en de ander kreeg ze weer in verbinding. Ik ben blij dat het geplaatst is en de verbinding als symbool vind ik een hele mooie. Het is ook leuk dat er meerdere mensen aan dit kaarsje hun energie hebben gegeven.

From → avontuur

14 reacties
  1. Hier wordt je idd gewoon stil van; mooi!

  2. mooi!!
    ik heb twee jaar geleden een soortgelijke ceremonie gedaan bij de spoorrails uit kamp westerbork.

  3. dat moet heel speciaal geweest zijn op deze bijzondere plaats

  4. Heel mooi, en vooral als zoiets uit je hart gedaan wordt

  5. Zo’n mooie symbolische daad zegt méér dan duizend woorden!

  6. hier wordt ik stil van…..heel tof van je!

  7. Boomvader Ruerd permalink

    Gebed voor de stervenden

    De tijd is gekomen dat het aardse leven een einde neemt en je terugkeert naar je hemelse thuis waar al je geliefden op je wachten.
    Spoedig zul je ervaren wat je van je leven hebt gemaakt vanuit het perspectief van de liefde. Nog eenmaal zul je al die mensen en gebeurtenissen de revue laten passeren die je hebt geraakt en gecreeerd hier op aarde.
    Om dan te worden herenigd met je hemelse geliefden die samen met je op reis gaan naar de goddelijkheid.
    Om te worden opgenomen in het licht van de schepper waar iedereen welkom is in liefde.
    En dat licht stuurt een straal naar alle mensen op aarde die je gekend hebben om je te laten weten dat alles goed is.
    En eens op een dag zullen we elkaar weer mogen ontmoeten als pure lichtvonken in een lichaam.
    Als we opnieuw de taak op ons nemen om ons licht te laten stralen in de ontelbare werelden die het universum rijk is.
    Net zolang tot we overal ons licht hebben laten stralen en de goddelijke orde hersteld is in al zijn luister.

    Boomvader Ruerd

  8. zoveel symboliek in een simpel gebaar ..

    mooi, eh!! 🙂

  9. Mooi dat je dit met elkaar kunt doen Marja,
    hoop op vrede voor alle mensen hier op aarde
    er bij stil staan is een begin.
    Groetjes Christiene.

  10. mooi marja….

    het maakt me stil

  11. dit is iets dat nooit vergeten mag worden., dat er altijd een lichtje mag blijven branden

  12. dat er eindelijk eens vrede voor iedereen mag komen.

  13. Dat dit licht een uitstraling geeft van vrede en broederschap over gans de wereld !

  14. Boomvader Ruerd permalink

    Dat de kaars een fakkel mag worden!

Reacties zijn gesloten.

