Skip to content

Een timeout

14 november 2011
Ik heb besloten om even geen uitzendingen meer te doen voor www.findingvoicesradio.com
en voor www.utopiaradio.com. Niet dat ik het heerlijk vind om deze shows te geven 
maar ik ga zelf door een heel sterk proces en daarin wil ik mijzelf de aandacht geven.
Ik ga even op een afstand bekijken wat dit allemaal met mij doet.
IK heb altijd veel plezier gehad in mijn radioprogramma's en hoop jullie 
allemaal in de toekomst weer te ontmoeten.
From → radio

6 reacties
  1. Je hebt gelijk: neem tijd voor jezelf, tenslotte moet je in de eerste plaats met het eigen lichaam en de eigen ziel leven hé?

  2. groot gelijk om alle aandacht aan jezelf te geven, marja!!

    het beste is om niet tegen te stibbelen, op het pad van je leven, want ‘men’ heeft het beste met je voor! 😉

    veel succes, kruidje!!

  3. dit isvoor veel mensen een zwaar beladen maand met veel neerwaarts trekkende energie.

    en ik zag dat je het net als veel bloggers het razend druk hebt op faceboek:))

  4. Ha marja, ik vond het hier al zo stil
    neem de tijd om tot je zelf te komen.
    Groetjes Christiene.

  5. tijd voor jezelf nemen is belangrijk. Hoop dat je wel af en toe blijft loggen… sterkte

  6. Jammer , maar je hebt groot gelijk Marja , geniet lekker van wat meer vrije tijd ,
    en zoals je zelf altijd zegt laat het stromen , wie weet welke kant het nog opgaat ,
    ben benieuwd .
    We horen vast en zeker weer van je .
    Liefs

Reacties zijn gesloten.

