Skip to content

Occupy Leeuwarden

15 november 2011

http://qik.com/video/45821329/untitled

Het was koud, ook al was ik verstijfd – toch wilde ik vandaag naar occupy Leeuwarden.
In dit filmje kom je mij weer tegen. Een beetje op het eind.
Heb heerlijke mensen tegengekomen – het is zo’n warm bad en ook de mensen die daar even kwamen langs kwamen met dingen. Zoals voedsel of hout. Het is zo fijn dat samenspel.
Occupy staat voor een groep van mensen die dat stuk bewustzijn in de wereld willen zetten dat we anders met elkaar om kunnen gaan. Door het te laten zien en een permanente gathering laten ze zien dat het mogelijk is om op een andere manier  kunnen samenleven.
Gaan we via angst de crisis in of via verbinding.

From → friesland

8 reacties
  1. ik kan ‘m nog steeds niet zien……….

  2. video has been deleted komt er….spijtig hé

  3. Het lukt mij niet het te bekijken Marja.
    Liefs

  4. Vanavond op het nieuws in Friesland via Mercurius – intervieuw.
    Ik heb vandaag er al twee afgegeven. Aanwezig op de juiste tijd zegt men dan

  5. we moeten terug samen door het leven.

  6. Ik snap de Occupy niet helemaal, het is me te verspreid en te weinig eenduidig, en daardoor niet (daad)krachtig genoeg denk ik

  7. Boomvader Ruerd permalink

    Jammer genoeg was het filmpje verwijderd, maar inderdaad we nemen terug wat ons altijd al toebehoorde, het recht om onze eigen keuzes te maken en zelf de regie te voeren over ons leven.
    Toch herinner ik me een uitspraak van de schrijfster van de 5kindconclusies: wij zijn de 100 procent, waarvan 1 procent de duistere kant heeft onderzocht.

  8. Inderdaad zo kan je ook leven !

Reacties zijn gesloten.

