Skip to content

Stap in het leven

20 november 2011


Stap in het leven zelf en de magie zal de gebeurtenissen laten volgen die zo belangrijk zijn voor geluk en een zijn. Ook al  is de gebeurtenis nog zo heftig – uiteindelijk mag je er van leren om daarin naar je zelf te luisteren. De weg naar binnen – zoekt ruimte naar bevrijding en ruimte. Het is niet de bedoeling om dingen vast te houden – maar in de stroom te geloven die je beweegt naar passie – zin in het leven en vrijheid om jezelf te zijn.

From → all

8 reacties
  1. *zucht*
    Zo mooi beschreven…

  2. Heel mooi gezegd en volgens mij de oplossing tegen mijn stress!

    Grtjs

  3. Mooie woorden Marja,bevrijding en ruimte.
    prachtige schildering
    zo vrij als een vogel
    of als een vogel zo vrij
    fijne zondag
    groetjes Christiene.

  4. der zit zo’n ding in je lijf … we noemen dat hart….

    daar luister ik 99,9% naar 🙂

    dat pakt goed uit toch:-)

  5. Het lijkt of het betrekking heeft op mij ,dat je het speciaal voor mij geschreven hebt Marja
    ik weet dat het niet zo is maar je snapt waarom ik het zo voel he !
    het doet gewoon iets met mij , dank je wel !
    Lief

  6. Het is niet altijd makkelijk om bij jezelf te blijven, naar jezelf te luisteren, maar het is het zeker waard!

  7. ik denk dat ik al volop in het leven zit?

  8. mooie woorden.
    “naar jezelf luisteren” zouden we meer moeten doen.

Reacties zijn gesloten.

