Skip to content

Nu nog de doorbraak

23 november 2011

Nee ik was niet helemaal tevrede over de Iriscopist waar ik langs was geweest. Zijn tarief veel te hoog voor de maar 10 minuten dat ik er binnen was en ik ga er ook nog een brief naar sturen. Toch heeft hij mij weer verder geholpen om kritisch naar me zelf te kijken en daarin mijn eigen plan te vinden. De zwarte bessen werkte niet bij mij. Maar op mijn zoektocht kwam ik andere dingen tegen die me wel helpen – zo zie ik de duizendblad niet alleen wit, maar ook roze. Maar de roze is bijna niet te koop. Het is alleen aanwezig bij de F.E.S bloemen essence als pink yarrow – maar ik wil de kruiden puur zelf voelen.

Het gekke is dat ik van verschillende kruiden al weet dat ik ze nodig heb – ik wacht alleen nog op de doorbraak.
Ik heb zouthout, duizendblad, worteltjes, zeewier – nu nog de doorbraak.

From → all

6 reacties
  1. het is soms uitzoeken wat het beste bij je werkt van kruiden
    en het kan een tijdje duren eer er resultaat is

  2. ellenja permalink

    https://www.gezondheidaanhuis.nl/nl/product/6760/Rust-New-Care-60-tabletten

    IK had net gevraagd hier wat ” Care rust” is..maar dat bericht is niet doorgekomen 🙂
    Ik heb het even opgezocht en dit gevonden. Bedankt voor de tip, het lijkt mij wel wat 🙂

  3. ellenja permalink

    IK lees dit hier…Annie.,..die tabletten heten die ” Care Rust”?? Mijn zoon heeft ook een thymus die niet meer naar behoren werkt.

  4. Ha Marja met geduld kom je een heel eind
    ook knap dat je er zo veel van af weet
    succes er mee.
    Groetjes Christiene.

  5. Boomvader Ruerd permalink

    Beterschap ermee!

  6. Weet je dat ik al jaren hormonen moet slikken voor de bijnieren .
    Nu door alle drukte, verdriet en spanning, ben ik bij iemand geweest ,
    de Drogist bij het Europa plein , maar niet bij de iriscopist , maar die ander,
    zitten daar alle twee in de winkel .
    Hij vertelde dat mijn thymusklier vol zat , en ik kreeg tabletten care rust van hem .
    Door de bijnieren kreeg ik een Verschrikkelijke hoge bloeddruk , vandaar die hormoon tabletten he .
    Wat denk je Marja de bloeddruk was zo laag geworden , had hem in jaren niet zo laag gehad , nu ga ik maar eens naar de arts en vragen of ik zal minderen met de hormoon pillen.
    Syndroom van Conn heb ik .
    Liefs

Reacties zijn gesloten.

