Skip to content

De wereld van thee

8 december 2011

Als een magneet werd ik vandaag getrokken naar een modern winkeltje in de Nieuwe Oosterstraat 16 te Leeuwarden. Het heet de wereld van Thee.
En ze hebben daar zulke mooie theeen staan. Niet alleen thee maar ook aangemengd met kruidenmengsels. Ik kon het dus niet laten om daar even naar binnen te gaan. Ik kwam daar een collegaatje tegen – die was eigenares van de zaak( sinds 2 maanden) . Het werd dus een heerlijke ontmoeting en we kwamen elkaars raakvlakken tegen. Heerlijk om even te grasduinen en ik ging met byzondere thee’s weer naar huis.

From → ontmoeting

6 reacties
  1. muntthee dat is mijn favoriet, kan zo lekker zijn, ook in de zomer

  2. ik zou ook thee moeten drinken en lust dat echt niet……

  3. hmmm .. dat kan smaken; zo’n lekker vers theetje! 😀

    zeker als ie uit zo’n mooie theepot komt! 😉

  4. lekker marja,
    ik drink graag groene thee:-)

  5. Dat ziet er mooi uit jou theepotje
    dan dan smaakt de thee eens zo lekker
    ook leuk je ontmoeting.
    Groetjes Christiene.

  6. En meteen die mooie theepot er bij gekocht ?
    Smakelijk bakje straks !
    Liefs

Reacties zijn gesloten.

