Skip to content

Marja en paarden

11 december 2011

De aanraking was enorm en tjee wat had ik nog veel te overwinnen. De val van het paard, nu al weer 6 jaar terug had er toch voor gezorgd dat ik wat huiverig voor het paard geworden was. Ook al ben ik toen gelijk weer op een paard gaan zitten. Toch moest ik weer dat stuk vertrouwen krijgen, maar het is gelukt.
Maar het begon gisteren al mooi. Plots zat ik in de modder en was mijn broek drijfnat en dat alleen omdat paard Tosca te enthousiast naar haar groep wilde en niet meer in de gaten had dat ik de touw vast had. Ze had allang in de gaten wat daar van de bedoeling was.
En dat waren nog de andere paarden die ik tegen kwam. Ik werd gedompeld in een warme bad van aanraking. Het maakte mijn val gelijk weer goed:)

From → avontuur

9 reacties
  1. Boomvader Ruerd permalink

    Gelukkig dat je er zo speels mee omgaat.

  2. wat een plaatje van een paard en een mooie dame met een heel mooi vest…..dagdag

  3. ze kunnen zo lief zijn hé
    maar ik heb nog nooit op een paard gezeten, ik hou het bij strelen

  4. Ha Marja, een prachtig plaatje
    was dit er voor of er na?
    Groetjes Christiene.

  5. Wat een mooie foto Marja en te gek toch dat het zo werkt he :-))!
    Dikke knuffel en mooie zondag!

  6. je angsten overwinnen marja, dan wordt je bere sterk:-)

  7. In Australië kwam je ook al in een plas terecht ,het hoort zeker bij je Marja ,
    ( moest wel even glimlachen )zag het weer voor mij sorry ,
    ik dacht dat heeft Marja weer hoor , net als die keer toen je jurk scheurde ,
    gelukkig kan je er zelf altijd wel om lachen .
    Maar je hebt een heerlijke dag gehad , en genoten ,daar gaat het toch om .
    .Een fijne zondag , Liefs

  8. angsten overwinnen;, dan moet je wel sterk in je benen staan…..

Reacties zijn gesloten.

