Skip to content

Het paard van de gedachte

27 december 2011

Een affirmatie kaarten set dat ik heb gehad voor mijn verjaardag.
Waar gedachten tot de hemel reiken.
Wat is er aan de hand als de situatie heel anders is dan voorspeld is. Willen we te veel van onze creerende vermogen en zijn we misschien te veel geneigd om dat gene naar ons toe te halen dat ons zelf schaden zal.
Omdat we niet alleen via onze intuitie naar een situatie kijken maar ook met een geest die nog bezig is te genezen van de situaties waar we in verzeild zijn geraakt.
Als ik in eenheid met mijn situatie reageer, hou ik de magie open om datgene te creeeren dat bij me past en wat voor mijn groei belangrijk is. Is het belangrijk om vooruit te denken? Nee ik denk het niet.

Marja

From → affirmatie

2 reacties
  1. Wat een mooi gegeven Ruerd en ja je gaat steeds zekerder worden – ik sta achter je!! Vind het fijn dat het zo gaat.

  2. Boomvader Ruerd permalink

    Wow wat je zegt raakt aan wat mij bezighoudt, heb zelf kortgeleden een set aartsengel michaelkaarten aangeschaft. Ik legde deze vanmorgen voor verleden heden en toekomst van een relatie van iemand die wel eens een belasting kan zijn. En ik trok voor het verleden de kaart trek je terug uit deze ongezonde situatie. Nou heb ik met mijn vriend de stilzwijgende afspraak dat we elkaar meestal spontaan ontmoeten. Dus zonder vaste afspraken. Dus ik heb hem al losgelaten.
    Dat geeft ruimte, vooral de ruimte om me niet teveel te laten beinvloeden door zijn vaak negatieve instelling. het heden was de kaart ziew de humor van de situatie in. En soms is het ook wel lachen. en de toekomst je huis wordt beschermd. Nou dat zit dus wel goed.
    Ergens zit ik nog wel eens vast in dat GGZ gebeuren, dus dan ben ik blij dat ik mensen als jou ken.
    Dat geeft ook ruimte om te zijn.

Reacties zijn gesloten.

