Skip to content

voorspelling van nieuw jaar

31 december 2011

Mijn helderziende waarnemingen voor 2012
Als ik me concentreer op 2012 zie ik een zon, waar de stralen niet naar buiten stralen maar in zichzelf. het verbrand als het ware de innerlijke beleving.
Branden doet pijn, maar zuivert ook, het lijkt net een grote schoonmaak te zijn.
Mensen zullen innerlijk gericht zijn en krijgen de kans om vanuit de puurheid te reageren Er komt een groter besef dat we elkaar nodig hebben om niet afgesloten te zijn, maar een verbinding te voelen.
De natuur krijgt een opdonder, maar de wereld vergaat niet. Het uiteindelijke doel is dat het weer stroomt en dat we weer het evenwicht van mens en natuur kunnen voelen. Ik zie een bos waar frisse wind overheen gaat en al het oude meeneemt. Worden we dan uiteindelijk toch nog verstandig dat we beseffen dat we niet zonder natuur kunnen en ik denk dat vooral de jeugd zich in 2012 laat gelden en ons wijst wat werkelijk nodig is om te ervaren.Vele mensen weet dat het zo niet kan – elke richting die we uitkijken zien we zoveel oneffenheden onmogelijkheden en uitbuitingen. Kijk naar politiek, kijk naar gezondheidzorg, kijk naar natuurhuishouding. Er zijn zoveel dingen die niet meer kloppen en nog voor de zomer zullen we ontdekken dat we zelf een andere richting kunnen inslaan om weer vanuit respect een andere samenleving op te bouwen. Het toverwoord is als het ware: respect voor je zelf, hou van jezelf. Als dit zo is zal je ook ervaren dat er oplossingen zijn voor de buitenwereld, waarin we met zijn allen op een positieve manier leven kunnen en deuren zullen open staan.
Het grappige is dat we denken dat de chinezen oorlog willen, het wordt ook vaker voorspeld door paragnosten. Het is een macht dat enorm is, maar juist daar komt een enorme positieve kracht vandaan en het lijkt net alsof  we daardoor meer in balans zullen komen en een visie gaan gebruiken die heilzaam is voor ons allen. Het is niet meer een moeten veranderen, maar we zien in dat die veranderingen ook werkt.
Voor mensen die paranormaal zijn, ontstaat er een tijd van oogsten. Er zullen velen geholpen worden om in overeenstemming met hun innerlijke gevoel te leven. Dit is ook de reden waarom vele mensen juist nu in proces gaan – omdat de voorlopers de anderen hierin kunnen begeleiden en geloof me de engelen zullen juichen.
Wees zelf die druppel in het water die het meer in beweging brengt. Het begin van de veranderingen ben je zelf en jouw positive licht zal de ander aansteken.
Vergaat de wereld? Dit is een vraag die iedereen bezig houdt. Vertrouw er maar op, dat dit niet zo snel gaat gebeuren. Ook na 2012 is er een toekomst voor de planeet.
Gaan we naar een andere dimensie toe? Weet je volgens mij zijn we er al in, alleen wordt het tijd om te ontwaken en er werkelijk zelf in de te geloven. Concentreer op je middelpunt en er zal geluk rondom je heen stromen, er zal vrede zijn in jezelf die je de wereld ook uitdraagd.
Het wordt een jaar van uitdragen – maar wel in harmonie met wat je zelf aankan. Want dit is de kracht waar we allemaal op wachten.Het wordt een jaar van bouwen, niet van welvaart, maar van welzijn. Ik denk zelf dat de crisis nodig is om juist het positieve in ons open te maken en het helpt ons juist om die handen in elkaar te steken en er voor te gaan.
Lieverds ga met een positief geluid het nieuwe jaar in. Want jouw vertrouwen is nodig om het te laten stromen.
Een heel fijn en hartegevoel voor 2012 – je wensen gaan voor je werken.

From → all

8 reacties
  1. Heb ik een heel verhaal over het goeie van jou voorspelling en dat ik jou en allen die je lief zijn geeft ie error aan en is mijn hele stuk weg brr .
    xxxxknuf van mij xxxxxxxxx

  2. al wat lief en mooi is wens ik je voor het nieuwe jaar

  3. Gelukkig eens geen doemdenken voor 2012 !
    Fijne liefdevolle avond ,Liefs

    Dagtekst van zaterdag 31 december 2011.

    “Een jaar eindigt en een ander gaat beginnen… Dit is de periode
    waarin allen wensen uitspreken voor zichzelf, voor hun familie,
    hun vrienden, voor de hele wereld. Het gebruik wil dat we elkaar
    ontmoeten, omhelzen, uitnodigen, in de hoop dat dit nieuwe jaar
    iedereen allerlei goede dingen zal brengen.
    Echter, voordat je aan het nieuwe jaar denkt, blijf een moment
    stilstaan bij het jaar dat ten einde loopt en praat ermee… Je
    bent verbaasd: hoezo? praten met het jaar?… Ja. De Kabbalah
    zegt, dat een jaar een levend wezen is, dus kun je er ook mee
    praten. Richt je dus tot dit jaar dat verstrijkt en vraag het jou
    te herinneren. Aangezien het levend is, blijft het niet passief,
    het heeft niet alleen je daden opgetekend, maar ook je
    verlangens, je gevoelens, je gedachten. Op de laatste dag brengt
    het verslag uit aan de Heren van het lot en verbindt het jou met
    het nieuwe jaar: Denk eraan het te groeten voordat je het
    verlaat.

  4. Hi Marja,

    Mooie voorspelling. En wat betreft in proces gaan, dat heb ik afgelopen week ervaren. Verbondenheid, daar gaat het volgend jaar over, dat voel ik zo. Inmiddels een boek gekocht van Paulo Coelho, ‘Aleph’. En ja, dingen vallen op hun plaats. Heerlijk. Wat kan een boek soms voedend zijn.

    Aleph: een letter zonder vorm of klank, daar heb je altijd een tweede letter voor nodig. Aleph staat voor het begin, de oorsprong van alle dingen. Aleph verwijst naar de adem, naar de geest die voorafgaat aan het scheppende spreken. Met de adem begint het leven.

    Paulo gaat in zijn boek verder dan deze uitleg en legt de Aleph uit dat je herkenning van het universele ondergaat, dat in een ogenblik, alles samenvalt en je alles begrijpt.

    Laten we samen ademen en samen leven!

    Ik wens iedereen veel verbondenheid in 2012!

  5. Een mooie voorspelling, Marja…voor mij zelfs een realistische, zeker wat betreft die andere dimensie waarin we ‘reeds’ vertoeven.
    Ik ervaar dat regelmatig zo, maar vanwege behoefte aan contact met het nu van vele anderen, kies ik er voor om nog vaak in de oude dimensie te vertoeven, totdat…
    Een warme groet en een heel bijzonder 2012 voor jou en de jouwen gewenst!
    Walter

  6. heel mooi en hoopvol! dankjewel Marja
    gezellig eindejaar

  7. Boomvader Ruerd permalink

    Wat de crisis betreft je zegt het zelf al deze crisis is nodig in die zin dat we daardoor een keerpunt bereiken. Zelf kwam ik het boek tegen de logica van een crisis. En dan lees ik opeens in de spiegelbeeld een uitspraak van een amerikaanse politicus die zegt never waste a good crisis.
    Een crisis die doorzien wordt en wordt aangegrepen om de broodnodige veranderingen aan te brengen kan dus zeer vruchtbaar zijn. Zoniet dan blijft het aanmodderen.
    Wat mij betreft staan we allemaal op een keerpunt zowel individueel als collectief, belangrijk is dat we de crisis accepteren en aangrijpen om zodoende de inzichten toe te gaan passen die ons duidelijk maken dat het anders kan. Dat is in de eerste plaats een individueel gebeuren waarna het als een rimpeleffect door de samenleving gaat.
    Iedereen krijgt een wake up call, en inzichten die eerst werden weggewuifd en weggehoond vinden toch hun weg doordat mensen zich weer met elkaar verbinden in het bewustzijn van hun eigen unieke talenten die ze inbrengen in de groep.
    Dus ik zou zeggen op een vruchtbare samenwerking bij onze groep, we gaan een mooie jaar tegemoet waarin we de basis mogen leggen voor verdere ontwikkeling zowel individueel als collectief.
    En ik wil jullie bedanken voor het vertrouwen en samenzijn dat ik mocht ervaren in 2011.

  8. “Wees zelf die druppel in het water die het meer in beweging brengt. Het begin van de veranderingen ben je zelf en jouw positive licht zal de ander aansteken.” Mooi!… op naar een positief 2012 lieve Marja en een hele mooie jaarwisseling gewenst.

Reacties zijn gesloten.

