Skip to content

Zeeheks

10 januari 2012

Ik kom het vaker tegen. Men noemt men een zeeheks en vroeger zou het een scheldnaam zijn geweest. Maar wat ben ik daar trots op. Zaterdag ben ik met een zielenbroertje naar Noord Holland gereden en natuurlijk ben ik ook even naar zee geweest. Het was prachtig om de wind met de golven bezig te zien. Ik heb dan altijd het gevoel dat ik vlieg… Zo veel vrijheid krijg je dan. De verbinding met de natuur vind ik heerlijk het zorgt gelijk dat je weer in evenwicht gebracht wordt.

From → avontuur, natuur

4 reacties
  1. altijd heerlijk aan de zee
    en ik ben er nog het liefst buiten de zomer

  2. Heerlijk he Marja :-)) en ook ik hoop me de komende dagen te kunnen laven aan de wind, de zee en het strand :-).

  3. Zo heerlijk , de wind ,de zee, het strand , dat is voor mij vrijheid , kan me jou gevoel helemaal begrijpen , Zodra het kan , zullen we dan weer eens weer eens een dagje naar Ameland ?
    heb er nu al zin in , bij de zee langs wandelen op mijn blote voeten , dansend door het water , ik geniet nu al .
    Liefs

  4. iets anders dan het monster van lockness…

Reacties zijn gesloten.

