Skip to content

Chemtrails

17 januari 2012

Het had een mooie strakblauwe lucht moeten zijn, maar de Amerikaanse vliegtuigjes spuiten weer hun gifzooi de lucht in en het maakt me onpasselijk dat dit zo maar kan. Chemtrails – je ziet ze nu zo vaak in de lucht.
Er wordt vanuit de regering hierover amper geïnformeerd – het is ook niet bekend welke troep er in de lucht komt en wie daar opdracht toe geeft. Mondjesmate wordt toegegeven wat er werkelijk aan de hand is – ik heb een ambtenaar in Duitsland horen beweren dat de regering hier toe opdracht geeft. Maar als ik die sporen zo in de lucht zie, voel ik mij machteloos… protesteren voor iets wat een regering niet toe geeft heeft geen zin.. Leven we nou in een democratie?
Ik zie dat de lucht soms zwart is van kleine stofjes – zou dit komen door die chemische troep in de lucht? en komt hier die veranderingen in het weer door?

En dan nog te spreken wat het doet met onze gezondheid – wat zal het beïnvloeden. En dan maar vertellen dat we inspraak hebben, mooi niet. Als het aan mij ligt dan stoppen ze vandaag nog..

From → persoonlijk

3 reacties
  1. ja en het regent nu weer:)

  2. Boomvader Ruerd permalink

    We leven wat dat betreft in een bizarre wereld, en het ergste zijn die massa mensen die nog steeds aan het handje van de autoriteiten lopen die de boel systematisch verdraaien en ontkennen. Die beerput gaat steeds meer open en steeds meer mensen beginnen de stank te ruiken van al die zaken die daarin weggestopt zaten. Dat zal nog een hoop mensen wakkerschudden die al te goedgelovig waren.

  3. Wat erg he Marja !

    Merijn zei laats , moet je kijken oma , de lucht zat er toen helemaal vol van .

    Fijne woensdag .

Reacties zijn gesloten.

