Skip to content

Kruiden weekend

2 februari 2012

In het weekend van 6 – 9 juli wil ik een kruiden weekend houden in Thijenkamp. Dit is een natuurcamping in de buurt van Hoogmalen.
Voor mij is de insteek dat we elkaar informeren praten over kruiden en dat er een aantal workshops gegeven gaan worden waarin kruiden centraal staat.
Zo denk ik aan een workshop kruidenwandeling, Bachbloesems, leren tincturen maken, plantaardig verfen, zeep maken op natuurlijke basis en er zal een wedstrijd zijn voor natuur en kruidenfoto’s waaruit een collectie de mooiste uitgezocht kan worden. Ik sta open voor eigen wensen en eigen initiatieven. Inmiddels heb ik contact gelegd met Paul van http://www.thyencamp.nl/ die het een leuk idee vind.

From → avontuur, kruiden

2 reacties
  1. Wat een goed idee Marja en ben heel benieuwd. Succes met de voorbereiding in ieder geval en een mooie zondag gewenst.

  2. Lijkt me super gezellig !

Reacties zijn gesloten.

