Skip to content

Helpen met creëren

25 januari 2013

helpen met creëren

Sta creëren toe
Een vriendin vertelde mij dat zij een dubbele acht zag in haar meditatie en daar ging ik mee aan de gang. Ik wilde kijken wat het ook met mij deed. De schild is zodanig ingesteld dat je naar de bron gaat en je helpt in beweging te zetten. Ik stuurde vervolgens haar de schild toe en zij vertelde mij dat zij een plastic zak met geld tegen kwam.
Ze verteld me dat ik moest creëren dat het geld naar mij toe zou gaan:) en dat ik de beweging van creëren naar me toe moest halen, in welke vorm dan ook. Zo mooi die beweging.
Door haar opmerking werd ik mij bewust dat ik de sleutel zelf in handen heb om te creëren en dingen naar mij toe kan halen.

Marja Hoefsmit

Wil je zelf een schild laten maken kijk dan eens bij: http://www.transformatie-schild.com
Via de webshop http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ayourtha/ kunnen alle schilden als kaart, meditatiekaart of schilderij besteld worden.

 

From → all

Reacties zijn gesloten.

