Skip to content

In beweging

7 februari 2013

In beweging

Ons bewustzijn voert ons naar licht en openheid. Inderdaad we gaan verder en laten het meer stromen als voor heen. Toch verbaasd het me als mensen praten over angst en geweld in de toekomende tijd en dan vraag ik me af of dat werkelijk zo nodig is om naar eigen licht te komen.
Het is een tijd van samenwerken en we zijn allemaal al bezig om te netwerken op welk niveau dan ook. De web die je gesponnen hebt – zorgt dat alles met elkaar in verbinding staat. Immers jij bent een deel van mijn bewustzijn en van de weg die ik op ga. Jouw trilling zorgt dat ik een keuze heb en dingen laat stromen. Het raakt mij aan, omdat jij in mijn gezichtsveld verschijnt. Zonder jouw had ik waarschijnlijk een andere weg ingeslagen – heel simpel dus.
Ik kies daarbij voor licht bewustzijn en groei en daardoor maak ik de wereld lichter en zorg ik dat er minder angst aanwezig is.
Door plezier te maken – vrolijk te zijn, zorg ik er oplossingen aangedragen worden voor de pijn, angst en boosheid en geef ik een ieder ruimte om naar de eigen kracht te gaan. Waarom de zwaarte aanvaarden als er ook een weg is naar binnen toe die licht aan voelt en voor vreugde zorgt. Voor mij is dit de sprit van vandaag en zullen we in ons bewustzijn de wereld een duwtje geven om het opener te maken en vreugdevoller te maken.. Mens hou van jezelf en leef.

 

Marja Hoefsmit 2013 http://www.transformatie-schild.com

Alle kaarten zijn te koop via http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ayourtha/

From → all

Reacties zijn gesloten.

