Skip to content

Werelddrum in juni

23 februari 2013

werelddrum

Achter de schermen ben ik bezig om mij voor te bereiden voor de komst van de wereld drum. Het is een leuk evenement, maar er begint daar rondom heen ook veel te gebeuren.
In mijn gevoel zal eerst de wereld drum naar Havelte moeten, dat gaat 19 juni gebeuren om daarna naar Westerbork toe te gaan.
Al jaren ben ik bezig met de healing van de plaats van Westerbork en nu met de wereld drum is het zeker dat er weer veel mag gebeuren. Zoals je weet is er in Westerbork een concentratiekamp geweest, maar ook andere groepen zijn op het terrein gevestigd zoals de Molukken die na weg te moeten vluchten in Indonesië in dit kamp hun eerste onderkomen hadden.
Maar van oudsher is er een poort van licht aanwezig, waarbij er contact kan zijn met andere wezens in de kosmos.
Ik denk ook dat we tijdens de drum niet alleen bij elkaar zijn om de verstoorde pijnlijke energie te helen, maar ook weer een plaats te maken waarin er weer licht mag ontstaan. Het zou mij niets verbazen dat het een gathering wordt van Mens – ziel en buitenaardse wezen en wie er mee gaan gedragen mogen worden tijdens deze bijeenkomst.
Nu ik aan het djembé spelen ben – wordt ik vaker naar deze plaats verbonden. Er is enorme energie aanwezig tijdens het spelen en ik heb zelf het vermoeden dat dit met de Havelte – Westerbork evenement heeft te maken. Ik moet dan lachen als de kopjes van de bar afvliegen of de radio spontaan gaat spelen.
Ik denk dat jullie die energie zelf ook wel voelen en zet de komende maanden je intentie neer wat je wil doen tijdens deze gathering voor jezelf en voor de plaats met de werelddrum zonder daarin je wil te veel er op te leggen, maar ik denk dat we allemaal geholpen zullen worden om deze ceremonie zo mooi mogelijk neer te zetten, vanuit verbinding en vanuit vrede, liefde en ruimte.
Heb je zelf nog suggesties, of heb je net zoals ik een blik wat er dan gaat gebeuren je mag het met mij delen!

mensen die zowel Havelte als Westerbork mee willen maken, kan ik een onderkomen regelen, maar dat moet ik zo spoedig mogelijk weten. Ik heb namelijk een boerderij voor het eigen – wijze – wende weekend in Uffelte van 21-23 juni ( zie http://www.kruidje.nl)en kan afspreken om de boerderij eerder af te huren tegen een acceptabele vergoeding.

From → all

Reacties zijn gesloten.

