Skip to content

Contact zoeken met een autistische man

26 februari 2013

contactAls je denkt dat autistische mensen geen contact kunnen maken dan heb je het mis. Ze hebben soms alleen een andere gebruiksaanwijzing nodig, maar ze kunnen juist heel gevoelig en liefdevol reageren en dat voelde ik ook bij deze jongeman. Het lijkt net alsof hij niet ouder wordt:) Je hoeft alleen te voelen hoe om een juiste vorm te vinden. Maar het contact kan zo waardevol zijn. Een Jongeman loopt mij voorbij. Het is rakelings, maar zonder mij aan te raken. Ik vind het knap, want ik had hem helemaal niet gezien en gehoord, maar ik denk dat hij al tijden zich had voorbereid om die stap te nemen en mij niet te hinderen. Hij ging maakte contact met mij op een byzondere wijze.
Het is een zwaar autistische man en dan vind ik het zo knap dat hij ergens via die oogkleppen weet hoe hij geruisloos zonder aanraken voorbij gaat. Ik vind het heel speciaal, want hieruit blijkt zijn gevoelige kant om met andere rekening te houden. Ik voel zijn energie en weet dat ik vanuit het energieveld contact met hem had en hij met mij.
Vanmiddag kwam ik hem weer tegen, nu niet achter mij maar aan de overkant van de straat. Ik weet zeker dat hij expres die overkant heeft genomen, misschien wel om mij de ruimte te gunnen en ik ongehinderd kon lopen en ik dacht laat ik hem eens begroeten. Ik zwaaide naar hem en zocht telepathisch contact met hem. Ik bleef stil staan en dat deed hij ook, hij zwaaide naar me. Hij herkende mij en binnen enkele seconde had hij het in de gaten en zwaaide terug. Dit spelletje heb ik even vol gehouden, het was een contact over en weer. Leuk spel dat zo spontaan geboren was en waarin hij en ik op telepatische wijze verbinding met elkaar hadden.
Ik vind het zo leuk om op deze manier contact met hem te maken. De volgende keer doe ik het gewoon weer.
Weet je dat je via dit contact ook zo ook met andere mensen in contact kan komen. Je kijkt iemand in de nek tijdens het wachten in een winkel en zonder dat die gene er erg in heeft, kijkt die om. Je voelt dan het contact. Ben je er bewust van, dan kan je er mee spelen. Maar wist je dat je zo ook dieren naar je toe kon halen?

From → all

2 reacties
  1. ik heb zelf twee autistische kinderen maar leer nog iedere dag over dit onderwerp.

Reacties zijn gesloten.

