Skip to content

De paarden en mij

15 april 2013

paardmeweb
Ik droomde van paarden, nee niet eentje maar een hele boel. Ze lieten mij zien welke flow natuurlijk bij mij hoorde – nou het was een hele sterke en ik voelde mij er prima bij.
De snelheid en het samenspel met paarden hoort bij mij, ik snap niet waar het ergens mis is gegaan. Maar die flow is mij bekend en houdt mij bezig. Het gaf mij vleugels en zorgde dat ik zo vol energie zat – dat gevoel is nog steeds bij me.. zo bijzonder.
Ik heb het vermoeden dat ik daarin bij de native veel vrije paarden bezat die de hele ruimte in kon nemen. Ik voelde een wervelwind van vuur rondom mij heen en het voedde mij om een te zijn. Tijdens een gesprek gisteren had ik er over en nu steeds begeleid een hele stoet paarden mij.
Mijn droom in dit leven stopte toen ik van het paard was gevallen en een half jaar in een rolstoel kwam te zitten. Maar ik werd er nu weer mee verbonden en ook met hun kracht – ik ga de paarden maar eens opzoeken.

From → all

Reacties zijn gesloten.

