Skip to content

En de veer steeg op

17 juli 2013

Franeker trommel
Een veer danste in mijn klankschaal. Ik was in Franeker en was bezig met een aarde healing. Ik kwam een beeld tegen van vroeger. Een dominee aan de kansel gaf weesmeisjes weg en werden als slaaf verhandeld. het was bitter en er was veel pijn ontstaan. Sommige meisjes waren nog kind, een was zelfs nog maar 10 jaar.
Wat volgelingen kunnen doen als iemand aan de kansel op deze manier preekte en wat zijn de gevolgen van een grote groep.
Die hierin de liefde niet kon schenken aan hun medemens.
Met een klankschaal en een sjamanentrommel ging er een poort open en mocht de energie getransformeerd worden. De veer was het teken dat de energie weer de vrijheid nam. Het danste in mijn schaal om er vervolgens meet de grotere kracht meegenomen te worden. Het vloog naar boven en draaide om zijn punt weer naar beneden om bij een restaurant de grond te raken.
Er ging een poort open en de energie werd vergeven, zodat het weer naar elkaar toe kon stromen.

Aarde healingen doe ik vaker. Met of zonder  groep. Het is mooi werk om de energie in een stad of een stuk natuur weer te laten stromen.

Marja Hoefsmit – 2013 http://www.ayourtha.nl

From → avontuur

One Comment
  1. Kethi (Keetje Tjaja) permalink

    Wow Marja, wat mooi!!!

Reacties zijn gesloten.

