Skip to content

En de adelaar steeg op

6 augustus 2013

adelaar

Momenteel staat mijn kanaal open, als een antenne voel ik de dingen aan van mensen in mijn omgeving, vooral mensen die vanuit angst, boosheid en jaloersheid op mij projecteren.
Het is jammer dat ik hierin te veel mee laat voeren met hun angst en richt me dan graag met de adelaar die mee vliegt. Maar het is geen adelaar van strijd, het is geen adelaar die zijn prooi wil pakken.
De adelaar vraagt mij om de strijd van de ander als een adelaar te bezien en de negative emoties te transformeren.
Een ieder mag zijn eigen waarheid geloven. De projectie, door jaloersheid en angst die naar me toekomt, hoef ik niet persoonlijk te voelen, het hoort bij de ander thuis. Ik mag de energie die de mensen uitzendt gebruiken om vanuit de kracht van de adelaar er sterker door te vliegen naar vrijheid en mijn eigen ruimte in beslag nemen.

http://www.transformatie-schild.com om meerdere schilden te zien en kaarten of schilderijen er van te bestellen

http://www.ayourtha.nl om naar mijn persoonlijke site te gaan

Marja Hoefsmit – 2013

Reacties zijn gesloten.

